donderdag 18 april 2013

Voorwoord.

Ik ben Cootje Versteeg-Mandemakers , 59 jaar oud en woon in Oosterhout (N.Br)
Ik ben altijd geïnteresseerd geweest in fotografie maar de aanschaf van mijn eerste spiegelreflex camera
heeft mij doen besluiten een opleiding te gaan volgen.

Inmiddels heb ik 3 jaar les gevolgd aan de Nieuwe Veste in Breda, docent Erik Boot.
Ik heb daar ook diverse korte cursussen gevolgd o.a portret fotografie, docent Willem Blauw

2010-2011: 2e leerjaar Fotografie H19, in Oosterhout, docent Tom van Limpt en Luciana Caputo.

2011-2012: Nieuwe Veste, een Master Class project fotografie, docent Willem Blauw.
Dit jaar is afgesloten met een expositie waarin ik een serie heb geëxposeerd
van mijn vader,
foto's gemaakt in de laatste maanden van zijn leven. (te zien bij september 2013)

2012-2013: 3e jaar Fotografie H19, docent Luciana Caputo.
2013-2014: ga ik verder met het 4e jaar Verdieping in de Fotografie, docent Luciana Caputo.
2014-2015: vervolg ik het 4e jaar en neem tevens het besluit de Fotografieopleiding te gaan volgen aan de School voor Fotografie ,in Breda

febr.2015: start Opleiding Fotografie

Terugkijkend is er een duidelijke groei en ontwikkeling in mijn werk waar te nemen.
Was ik vroeger bezig met losse beelden heb ik me nu steeds meer ontwikkeld in de documentair fotografie.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten